ZP.61.2018

Nr referencyjny: 
ZP.61.2018
Typ zamówienia: 
Termin składania ofert: 
2018-06-20 12:00
Przedmiot zamówienia: 
Termomodernizacja budynków stacji obsługi transportu KWP w Krakowie przy ul. Konarskiego 43 w Krakowie w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji”, wraz z robotami towarzyszącymi
Opis przedmiotu zamówienia: 

1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. „Termomodernizacja budynków stacji obsługi transportu KWP w Krakowie przy ul. Konarskiego 43” w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji” wraz z robotami towarzyszącymi.
Zakres zamówienia obejmuje termomodernizację budynku administracyjnego, w tym:
a)    ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą obróbek blacharskich i orynnowania oraz instalacji odgromowej,
b)    ocieplenie dachu,
c)    wymiana stolarki okiennej,
d)    wymiana bram i drzwi zewnętrznych,
e)    wymianę instalacji wewnętrznej c.o. wraz z grzejnikami i osprzętem,
Roboty towarzyszące, w tym:
a)    Wymiana części pokrycia dachowego na nowe,
b)    Wymiana oświetlenia zewnętrznego
Pozostałe zobowiązania Wykonawcy:
1.1.    Po wykonanych pracach termomodernizacyjnych budynku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku w ilości 2 egzemplarzy.
Prace będą realizowane w czynnym obiekcie.
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
1.2.    Sporządzenie audytu ex-post po zrealizowaniu zamówienia zgodnie z wytycznymi POIiŚ 2014 – 2020 tj. z Metodyką sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014 – 2020 Poddziałanie 1.3.1, stanowiący załącznik nr 10 do Regulaminu konkursu nr POIS/1.3.1/1/2015, dostępny na stronie internetowej: https://poiis.nfosigw.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-w... Audyt ex –post należy sporządzić w terminie do trzech miesięcy po zakończeniu robót zgodnie z wytycznymi POIiŚ.
1.3.    Wykonanie i umieszczenie w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych na terenie realizacji inwestycji tablicy informacyjnej. Tablica informacyjna służy promocji projektu „Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji”– zgodnie z wytycznymi dla projektów, dla których umowa była podpisana do 31.12. 2017 zawartymi na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasad..., umieszczonymi w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r.” Tablicę o wymiarach 80x120 cm należy wykonać z trwałych materiałów. Informacje zawarte na tablicy mają być czytelne 10 lat od zakończenia inwestycji – tak, aby tablica mogła zostać wykorzystana jako tablica pamiątkowa. Tablicę informacyjną należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacyjną dla Programu Infrastruktura i Środowisko, stanowiącą załącznik nr 5 do „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r. umieszczoną na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/7582/karta_wzor_FEIS.pdf
2.    Zamówienie współfinansowane jest częściowo ze środków UE w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
3.    Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania.
4.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa – załącznik nr 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 12 do SIWZ.
5.    Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej dla weryfikacji faktycznego zakresu prac.
6.    Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.
7.    Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ.
8.    Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji robót budowlanych: do dnia 30.09.2019 r.
Wymagany termin realizacji audytu: do 3 miesięcy od zakończenia robót budowlanych.

Załączniki: 
04-06-2018
04-06-2018
04-06-2018
04-06-2018
04-06-2018
04-06-2018
04-06-2018
04-06-2018
04-06-2018