Aktualności

Szkolenie w KWP w Krakowie z zakresu rozpatrywania skarg i wniosków

19 marca br., w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Krakowie odbyło się szkolenie dla koordynatorów skargowych i pozaskargowych z garnizonu małopolskiego Policji. Uczestniczyli w nim przedstawiciele wszystkich podległych jednostek.

Priorytetowym elementem wzmocnienia zaufania pomiędzy obywatelem i państwem, jest doskonalenie procesu rozpatrywania sygnałów obywatelskich tj. skarg i wniosków, poprzez ciągłe podnoszenie jakości usług publicznych, co wpływa na ocenę formacji Policji.
Dbając o utrzymanie jak najwyższych standardów i mając na uwadze rotacje kadrowe koordynatorów skargowych w podległych jednostkach, w ramach doskonalenia zawodowego z inicjatywy Wydziału Kontroli KWP w Krakowie, 19 marca br., odbyło się w tym przedmiocie szkolenie, które uroczyście otworzyli mł. insp. Andrzej Nowak Naczelnik Wydziału Kontroli KWP w Krakowie oraz podinsp. Barbara Zamojska p.o. Zastępca Naczelnika Wydziału Kontroli KWP w Krakowie.
Następnie prowadząca szkolenie podinsp. Renata Kosiba przeprowadziła wykład z części teoretycznej oraz część praktyczną warsztatową z problematyki przyjmowania, rozpatrywania oraz załatwiania skarg i wniosków, a także  przypadków zdarzeń kwalifikowanych jako tzw. „informacja pozaskargowa”. W części praktycznej podinsp. Renata Kosiba wyjaśniła także problematyczne zagadnienia wynikające z bieżących spraw i pojawiających się kwestii w ramach współpracy z podległymi jednostkami, w obszarze tematycznym który sprawia trudności interpretacyjne.
W szkoleniu udział wzięli koordynatorzy skargowi i pozaskargowi oraz osoby zajmujące się przedmiotową problematyką w  KMP, KPP, OPP w Krakowie

 

Powrót na górę strony