xStrona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Z życia garnizonu

Zmodernizowane pomieszczenia służby dyżurnej dąbrowskiej Policji

Data publikacji 19.02.2021

Wczoraj zostały oddane do użytku pomieszczenia służby dyżurnej dąbrowskiej komendy. Pomieszczenia zostały przebudowane, wyposażone w nowe meble, sprzęt komputerowy, środki łączności oraz klimatyzator. Prace remontowe były możliwe do przeprowadzenia dzięki współpracy z władzami samorządowymi, które w połowie finansowały remont. Pozostała część środków pochodziła z budżetu Policji.

Od wczoraj (18.02.br.) policjanci służby dyżurnej dąbrowskiej komendy mają do użytku świeżo wyremontowane pomieszczenia. Prace remontowe były przeprowadzone dzięki wsparciu finansowemu Starosty Powiatu Dąbrowskiego Lesława Wieczorka, Burmistrza Dąbrowy Tarnowskiej Krzysztofa Kaczmarskiego, wójta Gminy Gręboszów Krzysztofa Gila oraz środków Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie. Nowe pomieszczenia służby dyżurnej zostały wyposażone w meble dostosowane do 24-godzinnej służby policjantów, sprzęt komputerowy, środki łączności oraz klimatyzator.
Koszt remontu pomieszczeń oraz wyposażenia stanowiska służby dyżurnej dąbrowskiej komendy wyniósł blisko 80 000 zł.  Samorządowcy, którzy wczoraj odwiedzili Komendę Powiatową Policji w Dąbrowie Tarnowskiej mogli zobaczyć efekt końcowy modernizacji pomieszczeń.

W ten sposób w władze lokalne przyczyniły się do poprawy komfortu pracy mundurowych, co w znacznym stopniu ułatwi realizację ich obowiązków podczas codziennej służby.

 

Powrót na górę strony