ZP.63.2020 - Remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109
Termin składania ofert: 2020-06-30, godzina: 12:00
Nr referencyjny: ZP.63.2020
Wartość zamówienia: powyżej wartości określonej w art. 4 pkt. 8 i poniżej wartości określonej w art. 11 pkt. 8 Pzp
UWAGA! Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest na stronie: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku nr 9 KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, obejmujący wykonanie robót budowlano-remontowych, instalacji c.o., wod.-kan., kanalizacji oraz instalacji elektrycznej w pomieszczeniach biurowych, na korytarzach i w pomieszczeniu socjalnym.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót malarskich powierzchni ścian i sufitów w wyznaczonych pomieszczeniach oraz na korytarzach wraz z przygotowaniem powierzchni;
2) wymianę posadzek z tworzyw sztucznych w pokojach biurowych;
3) zamurowanie drzwi przejściowych – 2 szt..;
4) okładziny z płyt gips.-kart. na ruszcie i na kleju;
5) gładzie gipsowe;
6) przeniesienie krat metalowych wewnętrznych;
7) wykonanie (ściśle wg wskazań inspektora nadzoru) i montaż kraty zewnętrznej;
8) osadzenie drzwi wewnętrznych wraz z wcześniejszym wykonaniem odpowiedniego otworu, w tym jego otynkowanie;
9) uzupełnienie licowania ścian i posadzek;
10) roboty w zakresie instalacji sanitarnych, w istniejącym pomieszczeniu sanitariatu;
− częściową wymianę istniejących instalacji sanitarnych;
− próby szczelności;
11) roboty w zakresie instalacji elektrycznej silnoprądowej;
− częściową wymianę istniejącej instalacji oświetleniowej wraz z oprawami, łączników i gniazd jednofazowych;
− próby i pomiary;
− dokumentację powykonawczą;
12) roboty ogólnobudowlane:
zabezpieczenie podłóg folią;
rozbiórki okładziny z płytek ściennych wraz ich zabezpieczeniem;
rozbiórki płytek podłogowych
wykucia;
usunięcie i wywiezienie gruzu wraz z utylizacją.
Wykonanie robót malarskich będzie polegać na:
− dwukrotnym malowaniu ścian w pomieszczeniach biurowych i korytarzach farbą lateksowo-akrylową emulsyjną z przetarciem i przygotowaniem powierzchni oraz z zagruntowaniem - ściany malowane w kolorze w systemie NCS S 2005 – R80B (jasno szary) ;
Do wykonania robót posadzkowych należy zastosować:
− wykładzinę winylową typu homogenicznego, grubość minimalna: 2 mm, o wzorze z efektem 3D i akcentami w kontrastujących kolorach, bezkierunkowy, kolor dominujący: jasny szary, kolor pasów przyściennych (szerokość 10 cm) i wywinięcia na ściany (wysokość 12 cm) – ciemny szary
lub
− wykładzinę obiektową PCV heterogeniczna, grubość minimalna 2,2 mm, grubość warstwy użytkowej co najmniej 0,5 mm, klasa obiektowa: 33, reakcja na ogień: cfl-s1, odporność na poślizg: DS., kolor dominujący: szary.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 10 do SIWZ.
4. Przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze.
5. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji.
6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić oferowane produkty lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania, a także uzyskać stosowną zgodę na ich zastosowanie podczas realizacji prac budowlanych i wykończeniowych.
8. Wykonawca udzieli gwarancji: na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
9. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do niniejszej SIWZ.
10. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożył Zamawiającemu listę osób, które wykonywały będą prace w ramach działań Wykonawcy lub podwykonawcy, z podaniem następujących danych (imię i nazwisko, pesel) oraz listę pojazdów niezbędnych do realizacji prac (z podaniem nr rejestracyjnych). W przypadku potrzeby wykonywania prac przez nowe (dodatkowe) osoby, Wykonawca zobowiązany jest z wyprzedzeniem poinformować o tym fakcie Zamawiającego, dokonując stosownej aktualizacji listy osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu na obiekt osobie/osobom, bez podania przyczyn.
11. Termin wykonania zamówienia:
1) rozpoczęcie – w dniu przekazania terenu budowy ,
2) Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
3) zakończenie robót – do 42 dni od daty przekazania terenu budowy, potwierdzone końcowym protokołem odbioru robót.