Aktualności

E-usługi Małopolskiej Policji

Data publikacji 02.11.2022

Zachęcamy do korzystania z platformy internetowej "e-usługi" Małopolskiej Policji , dzięki której w szybki i łatwy sposób można załatwić wiele spraw bez konieczności wychodzenia z domu. Platforma jest częścią projektu „Nowoczesna Policja dla Małopolski” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Celem projektu jest rozwój usług świadczonych drogą on-line i cyfryzacja procedur administracyjnych małopolskiego garnizonu Policji.

Na platformie można:

  • złożyć wniosek o patronat nad wydarzeniem
  • złożyć wniosek o kontrolę autobusu
  • zgłosić imprezę o charakterze niemasowym 
  • złożyć wniosek o  zaświadczenie z wypadku/kolizji
  • złożyć wniosek o udostępnienie informacji publicznej
  • złożyć wniosek o informację dotyczącą zamówień publicznych
  • sprawdzić status zgłoszonej sprawy 
  • skorzystać z Elektronicznej Procedury Usprawnienia Komunikacji.

Wniosek złożony na platformie internetowej trafi do właściwej jednostki organizacyjnej. Jest to swoiste ułatwienie dla mieszkańców, którzy zdalnie, z komputera bądź przez smartfon mogą załatwić  niektóre sprawy z zakresu usług świadczonych przez Policję bez wychodzenia z domu, o każdej porze dnia.

Na naszej stronie znajduje się baner z linkiem do platformy E-USŁUGI: https://euslugi.malopolska.policja.gov.pl/.   Ze strony tej wybieramy usługę z listy,  po czym naciskamy przycisk  „Rozpocznij sprawę”, następnie wypełniamy internetowy formularz. Do niektórych usług wymagane jest logowanie poprzez  rządową stronę Login.gov.pl

 

Pliki do pobrania

Powrót na górę strony